Muzikinio ugdymo skyriai

Akordeono muzikinio ugdymo skyrius

Akordeono muzikinio ugdymo skyrius mokykloje veikia nuo pat jos įsikūrimo pradžios. Mokyklos jaunieji akordeonininkai yra dažni įvairių koncertų, respublikinių festivalių bei dainų švenčių dalyviai, respublikinių ir tarptautinių konkursų nugalėtojai. Skyrių lanko 21 mokinys. Mokykloje muzikuoja akordeonininkų orkestras (vadovė J. Čibirienė). Skyriaus mokytojai organizuoja respublikinį seminarą-praktikumą „Pramoginė muzika akordeonui“.
Skyriaus mokytojai:
Jūratė Čibirienė – skyriaus vedėja, vyresnioji mokytoja;
Irutė Murmienė – mokytoja metodininkė.

Fortepijono muzikinio ugdymo skyrius

Fortepijono muzikinio ugdymo skyriuje mokosi iš viso 39 mokiniai. Jiems suteikta galimybė išmokti skambinti fortepijonu, susipažinti su įvairių epochų kompozitorių kūriniais ir pajusti muzikavimo džiaugsmą muzikuojant fortepijoniniuose ansambliuose. Skyriaus mokiniai noriai koncertuoja mokyklos ir miesto bendruomenei, sėkmingai dalyvauja respublikiniuose bei tarptautiniuose konkursuose.
Skyriaus mokytojai:
Laima Kutrienė – skyriaus vedėja, mokytoja metodininkė;
Tatjana Šapokienė – mokytoja metodininkė;
Jurgita Antonovienė – vyresnioji mokytoja;
Marija Cicėnienė – mokytoja.

Pučiamųjų instrumentų muzikinio ugdymo skyrius

Pradėjo veiklą 1969–1970 mokslo metais. Pučiamųjų muzikinio ugdymo skyriuje mokiniai mokomi groti fleita,  klarnetu, saksofonu, trimitu. Nuo 1982 m. veiklą vykdo šio skyriaus pučiamųjų instrumentų orkestras (vadovas A. Rastenis) – įvairių renginių, visų rajoninių ir respublikinių dainų švenčių dalyvis, koncertavęs Čekijoje, Baltarusijoje, Lenkijoje. Pučiamųjų muzikinio ugdymo skyriuje mokosi 25 mokiniai. Skyriaus mokytojai organizuoja respublikinius pučiamųjų instrumentų konkursus, seminarus, koncertus.
Skyriaus mokytojai:
Tomas Kochanka – skyriaus vedėjas, vyresnysis mokytojas (saksofonas, trimitas);
Algimantas Rastenis – vyresnysis mokytojas (klarnetas, saksofonas);
Paulius Gefenas – mokytojas (fleita).

Styginių muzikinio ugdymo skyrius

Styginių muzikinio ugdymo skyriuje 56 mokiniai mokosi groti smuiku, klasikine gitara ir kanklėmis. Pagrindiniai uždaviniai mokinių ugdymo programoje – vaikų meninio, muzikinio skonio lavinimas ir grojimo styginiais instrumentais specifika. Vienas iš pagrindinių prioritetų yra mokinių koncertinė veikla, todėl didelis dėmesys skiriamas šio skyriaus ugdytinių muzikavimui styginių, kanklių ir klasikinės gitaros ansambliuose.
Skyriaus mokytojai:
Virginija Stuglienė – skyriaus vedėja, mokytoja ekspertė (smuikas);
Jūratė Saulienė – mokytoja metodininkė (kanklės);
Raimondas Jasiulionis – vyresnysis mokytojas (smuikas, klasikinė gitara);
Gintautas Juodagalvis – vyresnysis mokytojas (klasikinė gitara);
Vytautas Panavas – vyresnysis mokytojas (klasikinė gitara).

Teorinis muzikinio ugdymo skyrius

Visi mokyklos 1–7 klasių mokiniai lanko solfedžio pamokas. Muzikos istorijos pamokas lanko 5–7 klasių mokiniai. Dainavimo pamokose (chorinis dainavimas, solinis dainavimas) mokiniai mokosi įvairių epochų, muzikos stilių vokalinių kūrinių. Jaunieji solistai, vokaliniai ansambliai (iš viso 10 mokinių) dalyvauja mokyklos, miesto bei respublikos įvairiuose renginiuose, konkursuose, festivaliuose. Skyriaus mokytojai organizuoja kompozitorių sukakčių minėjimus-koncertus. Du šio skyriaus mokiniai  lanko mušamųjų instrumentų dalyko pamokas.
Skyriaus mokytojai:
Ramutė Veršekytė – skyriaus vedėja, vyresnioji mokytoja (solfedis);
Loreta Kuksėnienė – mokytoja metodininkė (muzikos istorija);
Jurgita Antonovienė – vyresnioji mokytoja (solinis dainavimas, chorinis dainavimas);
Marija Cicėnienė – mokytoja (muzikos istorija, solfedis);
Tatjana Šapokienė – mokytoja metodininkė (solinis dainavimas);
Gintautas Juodagalvis – vyresnysis mokytojas (mušamieji muzikos instrumentai).

Mokyklos Didžiasalio skyrius

Mokyklos Didžiasalio skyrių lanko  4 pagal pradinio ir pagrindinio muzikinio ugdymo programas besimokantys mokiniai. Skyriuje dirba mokytoja Marija Cicėnienė. Mokiniai mokosi groti fortepijonu, lanko solfedžio ir muzikos istorijos pamokas, koncertuoja vietos bendruomenei.